close
b-562.jpg
  一直盛傳復合的謝霆鋒與張柏芝,日前在上海蠟像館中公開拖手示人,引起全場轟動,二人重燃愛火的說法不脛而走。對於復合一事,兩位主角一直避而不談,但直至前晚霆鋒出席公開活動時便打破沉默,表示他與柏芝都覺得今次拖手示眾是一件好事。另一方面,曾傳出罷拍劇集《周璇》的柏芝,日前已在上海完成所有戲份,傳聞不攻自破。


  【新報訊】記者黃曉妍、鍾偉茵上海報道﹕前晚霆鋒出席上海一個傳媒派對,對與柏芝再度復合一事回應時,比日前講得更加盡情,他說﹕「我一早同個館人講明,佢有問我要唔要保安,我覺得冇咁必要,所以佢只係加強保安去保護蠟像,因為每個都要過百萬,好貴重。」
  問霆鋒會否覺得蠟像館是借他做宣傳﹖他則表示知道的,但因為倫敦蠟像不多,故很多人也不能前來,說﹕「我今日拎最受小朋友歡迎蠟像,大哥(成龍)有工作在身所以唔到,梅姐同李小龍又唔能夠,唉﹗」再問他與柏芝為何這麼有默契拖手進場時,他笑說﹕「出唔出都係俾你寫,一陣分開又話逃避對方,我都覺得咁樣係一件好事。(咁有冇約柏芝飯敘﹖)冇喎﹗」霆鋒亦透露稍後將到橫店與洪金寶、元彪趕拍電影《詠春》。為作歌賣手錶


  此外,早前霆鋒為商台節目《有誰共鳴》擔任嘉賓主持,與聽眾大談其音樂喜好之餘,亦呼籲聽眾為「兒童危重病基金」捐款。
  霆鋒指不止以愛情為題材的流行曲才感動人,講述親情的歌曲也一樣動聽,例如由蘇芮主唱的《誰可相依》便令霆鋒回想起多年來,雖然寫了不少歌曲,但遺憾的是他從來沒有寫過一首歌給母親,霆鋒稱﹕「我每次聽到呢首歌都會感動到有種想喊感覺,寫一關於親情歌實在唔容易。」
  霆鋒亦提到他首支以個人名義作曲、填詞及監製的歌曲《末世紀的呼聲》,同時此曲見證他在98年與公司的一次爭拗,他說﹕「當時我拒絕公司為我安排跳舞演出,一怒之下走返去加拿大三個月,之後經濟上就出現問題。陣我就有感而發寫《末世紀的呼聲》,不過亦為呢首歌我賣自己一隻手錶,請當時Anodize樂隊成員之一大飛編曲。」霆鋒坦言這歌令他重拾寫曲的信心。


柏芝拍畢《周璇》


  至於柏芝則出席上海蠟像館活動的同時,亦已完成拍攝電視劇《周璇》的所有戲份,並以行動證明早前曾傳出她罷拍一事。
  拍攝當日,芝無因外間的傳言而影響水準,即使在攝氏35度烈日當空之下,她亦順利拍畢,只是穿上旗袍的她汗流如雨,要經常一邊擦汗一邊拍戲。在現場所見,芝的左腳縛了紗布,她的媽媽及親友們在現場探班時,也細心的攙扶柏芝。芝換戲服時,媽咪也在旁協助,看見芝大汗淋漓時,張媽媽也幫她抹汗,盡顯慈母本色。及後,芝亦解釋腳受傷的原因﹕「晚上同媽咪玩陣,唔小心扭親,不過只係小事。加上剩低戲份都係大特寫,所以腳傷都冇影響到工作。」
  柏芝透露上次赴上海拍《周璇》時,媽媽也有往探班,今趟因為只有兩個工作日,故此媽媽和親友也跟來玩,芝還興致勃勃的問他們到了哪裏玩及吃甚麼東西。
  此劇經過兩個半月時間,終於拍畢40集劇情,導演嚴浩說︰「以時間講,呢次係拍電視劇創舉,能夠可以咁快手,一來係事前籌備工夫做得好,同埋劇本完整之餘,亦加上有柏芝呢咁合作同專業演員,令到工作好快就進入狀況,預期內完成。」嚴浩表示會盡快做妥後期製作,相信劇集可於9月推出。
0622enew07b1.jpg


這篇是東方日報的...[060622]
霆鋒預(口左)翹手畀人話復合
22/06/2006



【 呂 詠 雯 上 海 直 擊 】 謝 霆 鋒 前 晚 於 上 海 出 席 公 開 活 動 時 , 表 示 與柏芝 翹 手 出 席 蠟 像 揭 幕 活 動 並 非 為 「 搞 噱 頭 」 。 他 說 : 「 咁 多 年 我 都 唔 鍾 意 高 調 宣 傳 啦 。 其 實 無 論 點 都 畀 人 寫 , 分 開 行 就 話 我 視 而 不 見 , 翹 手 又 話 我 復 合 , 點 解 大 家 唔 向 好 方 面 諗 ? 就 算 話 我 有 眼 神 交 流 , 相 信 都 只 係 張 相 度 加 紅 圈 同 箭 嘴 。 」 霆 鋒 表 示 事 前 已 知 道 柏 芝 會 同 場 出 現 , 不 過 他 仍 堅 持 出 席 , 因 為 他 覺 得 是 代 表 香 港 藝 人 出 席 。 對 於 當 日 在 蠟 像 館 引 起 的 騷 動 , 霆 鋒 表 示 事 先 已 要 求 加 強 保 安 , 因 為 每 個 蠟 像 價 值 接 近 一 百 萬 元 , 他 在 倫 敦 的 蠟 像 翻 新 都 要 幾 十 萬 。

在 活 動 上 來 去 匆 匆 的 霆 鋒 表 示 , 當 晚 要 趕 赴 橫 店 拍 攝 新 戲 , 稍 後 將 再 折 返 上 海 為 Dior 開 幕 擔 任 剪 綵 嘉 賓 。 另 外 , 霆 鋒 早 前 為 電 台 節 目 擔 任 嘉 賓 主 持 時 , 表 示 曾 為 了 創 作 音 樂 , 將 自 己 的 手 錶 變 賣 購 買 結 他 。

===========================
Dior Dior Dior...
arrow
arrow
    全站熱搜

    yoshie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()