close
這個酸的就擺在後面吧...不要放在一起..
小春口是心非催鋒芝結婚
[太陽報]
22/06/2006
文: 專題小組
身為芝「舊愛」的陳小春昨日錄影無遊戲節目《15/16》時,被問到有指霆鋒與柏芝再度復合時,小春表面扮大方恭喜「鋒芝」:「快結婚生仔添!」但言談間卻句句有骨!
陳小春、陸詩韻、王賢誌及楊秀惠昨日為森美及小儀主持的節目《15/16》擔任嘉賓,對於柏芝與霆鋒復合一事,小春似乎甚為在意,接受記者訪問初時只是大講「波經」,但最終也忍不住主動向記者提柏芝事件:「你唔係有唔關於我事問我咩?」但當記者問到信不信鋒芝復合時,小春即句句有骨:「信信信!梗係信啦!香港傳媒公信力世界第一!恭喜佢!快結婚生仔添!」

心情落泊拒致電柏芝
至於有否致電柏芝?小春即說:「唔使!霆鋒好仔、柏芝好女,係我咁落泊!」事後他又兜番解說「落泊」,意謂英格蘭和波累他輸錢,小春說:「我係支持英格蘭,但我都唔睇好冠軍,我都間中會賭波,通常我都買過關,好似尋晚就係差英格蘭同瑞典呢場就可以贏到兩萬幾蚊啦!」

此外,陸詩韻透露乃首次玩《15/16》,所以十分緊張,但不會玩得太癲,因為要顧及港姐形象,問到卸任後會否留在娛樂圈發展?她笑說:「我對呢行都好有興趣,所以都打算留低。」
arrow
arrow
    全站熱搜

    yoshie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()